La guionista Eva Mor, sòcia i membre de la junta del GAC, i el director Yago Alonso, també soci de l’entitat, estrenen l’obra de teatre «Els Plans» al Teatre Gaudí el proper 7 d’agost.
Es tracta d’una comèdia que disecciona la vida de parella, les relacions amb els altres pares de l’escola i la pressió social de ser “bons pares”.
SINOPSI
El Pep i la Marta decideixen fingir que es separen per evitar fer més plans amb els seus amics, el Miqui i la Mamen, pares de la Mia, la millor amiga de la seva filla.
El que comença com una petita mentida per escapar d’unes vacances asfixiants es converteix en un embolic d’emocions, retrets i revelacions, destapant tensions acumulades, malentesos i veritats incòmodes.