David González estrena «Delta»

El soci David González estrena la sèrie «Delta» a 3Cat el dilluns 7 de juliol, el primer thriller rural ambientat a les Terres de l’Ebre. La producció ha estat dirigida pel David i escrita també per ell i per Laia Foguet.

«Delta» exposa l’amenaça de la desaparició del delta de l’Ebre a causa del canvi climàtic, reflexiona sobre aquesta realitat ambiental i social, i mostra la necessitat urgent d’actuar si es vol preservar la zona.

 

Sinopsi

La Bianca, una ecologista que preparava un informe mediambiental sobre el futur del Delta, ha desaparegut. Al riu hi han trobat la seva motxilla i l’ordinador amb què treballava, que ha quedat inservible. La policia no troba cap pista clara on aferrar-se. La Júlia, periodista, i la Meri, patrona de creuers pel riu, són les úniques que investiguen el cas sense descans. Juntes recorren el Delta i, a mesura que s’endinsen en l’ecosistema humà de l’indret, augmenten les hostilitats. Dels resultats de l’informe de la Bianca depenen massa interessos econòmics i tothom sembla tenir alguna cosa a amagar. La preocupació pel futur del Delta pertorba l’ambient.