Finalització III Convocatòria Suport a la Venda

Presentem una nova convocatòria del nostre servei de suport per moure els vostres projectes entre productores.

Aquest servei oferirà un assessorament directe a projectes que estiguin a punt per passar a fase de venda, reforçant el disseny del dossier (amb una aportació de fins a 300€) i el pitch, estudiant les possibilitats del projecte al mercat i facilitant contactes amb productores, canals i plataformes potencialment afins per mirar d’aconseguir que es pugui dur a terme.

Avui obrim una nova crida, on podeu presentar els vostres projectes de llargmetratge, sèrie, documental o format televisiu fins dilluns 14 de novembre a les 23:59h enviant el dossier de venda a coordinacio@guionistes.cat.

Una comissió de lectors del GAC farà una valoració dels projectes participants, realitzarà un informe escrit per als guionistes (que tindrà un cost de 20€) i determinarà si estan a punt per passar a fase de venda. Si es considera necessari pel volum de propostes rebudes, es farà una primera selecció (sense cost) en base a sinopsi i memòria d’intencions.

Els projectes que no passin de fase podran rebre assessorament pel que fa a contingut, i els que sí accediran a tres sessions per treballar en el procés de presentació i venda del projecte. En aquesta edició, comptarem amb tutors i tutores com Anaïs Schaaff, Carmen Marfà, Daniel M. Caneiro, Eva Mor, Ivan Mercadé i Gemma Pascual.

El cost del servei estarà finançat majoritàriament pel GAC gràcies al suport de l’ICEC, però es demanarà una petita contribució als seleccionats. Podeu consultar-ne tots els detalls a les bases.
LLEGEIX LES BASES AQUÍ

Entradas recientes

    Comentarios recientes

    No s'han trobat comentaris.

    Archivos

    No hi ha arxius per a mostrar.

    Deixa un comentari

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *